Nadruki na odzieży Kraków

znakowanie odzieży

Metody znakowania

Folia Flex
Folia Flock
Sitodruk
Haft Komputerowy
Sublimacja
Druk cyfrowy DTG

Nadruki na odzieży (znakowanie odzieży)

W naszej firmie wykonywane są nadruki z wykorzystaniem wielu różnych technik. Oferujemy Państwu szeroki zakres odzieży oraz gadżetów, na których możemy wykonać nadruki. Oferta skierowana jest do każdego, od pojedynczych osób po duże firmy. Realizujemy zamówienia na nadruki już od jednej sztuki. Zdobienia na odzieży możemy wykonać również na towarze klienta.

Przyjmujemy zamówienia z obszaru całego kraju, czyli miast takich jak: Kraków, Warszawa, Wrocław, Poznań, Rzeszów, Tarnów, Lublin, Szczecin, Gdańsk, Gdynia i wielu innych, jak również z każdej małej miejscowości. Realizujemy także zamówienia zagraniczne.

Opis metod nadruku

Termotransfer - Folia Flex

Metoda nadruku stworzona do wykonywania nadruków już od jednej sztuki. Termotransfer jest metodą polegającą na wgrzewaniu w tkaninę specjalnej folii (flex / flock), która wcześniej została wycięta na ploterze tnącym. Dzięki tej metodzie jesteśmy w stanie wykonać: napisy, logo firmowe, nieskomplikowane i średnio skomplikowane grafiki. Nadruk charakteryzuje się bardzo dużą wytrzymałością, ostrością krawędzi, można stosować na praktycznie wszystkich tkaninach w tym technicznych (softshelle, koszulki sportowe) - wówczas najlepiej w wersji stretch (rozciągliwa struktura folii). Metoda posiada tylko dwa ograniczenia, pierwsze to brak możliwoścy wykonania przejść tonalnych pomiędzy kolorami - grafika musi mieć wyraźne granice kolorów, drugie to ograniczenie kolorystyki do palety kolorów folii, która - skądinąd - jest dosyć szeroka, a zatem w procesie przygotowawczym wystarczy dobrać odcień najbardziej zbliżony do wyjściowego odcienia grafiki.

Termotransfer - Folia Flock

Metoda nadruku jak wyżej, z tą różnicą, że z wykorzystaniem innego typu folii - folii flock. Podstawowa różnica między folią flex i flock to struktura materiałowa, najprościej mówiąc, folia flock przypomina mikroskopijny meszek, podobny w dotyku do zamszu. Jest to idealny materiał do nadruków, zarówno ciętych, jak w przypadku folii flex, z różnych kolorów z palety dostępnych odcieni tej folii, jak i nadruków sublimowanych na folii flock (biały subli-flock, na którym metodą sublimacji odbarwiona zostaje struktura materiału, na kształt wyjściowej grafiki drukowanej, następnie nadruk ten jest wycinany po obrysie i wgrzewany metodą termotransferu w materiał koszulki. Zaletą wykorzystania folii subli-flock jest możliwość wykonania nadruków z przejściami tonalnymi pomiędzy odcieniami kolorów wewnątrz grafiki, na co nie pozwalają folie cięte wg dostępnych kolorów. Ograniczeniem tej metody jest konieczność posiadania przez realizowaną grafikę wyraźnie odcinających się granic - nadruk nie może przenikać w tło/rozmywać się na brzegach. Sublimowany flock to bardzo trwała metoda nadruku - praktycznie niezmywalna, pozwalająca na wykonanie nadruku z przejściami tonalnymi/gradientem już przy jednej sztuce odzieży.

Sitodruk

Bardzo trwała i najtańsza metoda nadruku przy większych nakładach odzieży (min. 20szt. ze wzoru). Minimalny opłacalny nakład wiąże się ze stosunkowo dużym kosztem procesu przygotowawczego, który rozkłada się proporcjonalnie na ilość sztuk odzieży, przeznaczonej do wykonania nadruków - im więcej sztuk, tym koszty są mniejsze. Cena zależna jest od wielkości nadruku, ilości kolorów oraz stopnia skomplikowania grafiki. Nadruk sitodrukowy polega na przygotowaniu specjalnych sit w konkretnym rozmiarze, przez które zostaje przeciśnięta farba drukarska na powierzchnię materiału. Mimo samej prostoty metody, aktualnie jest to bardzo zawansowana technicznie metoda druku, umożliwiająca wykonanie bardzo skomplikowanych nadruków, w tym np. zdjęć. Do wykorzystania mamy w tym przypadku pełną paletę kolorów oraz farby o różnych właściwościach.

Haft komputerowy

Bardzo elegancka technika znakowania, stosowana najczęściej na: koszulkach polo, polarach, ręcznikach, czapkach, torbach, ale i in. artykułach, właściwie wedle uznania. Wzór jest haftowany automatycznie, według wcześniej przygotowanego programu. Technika charakteryzuje się wysoką trwałością i eleganckim wyglądem, jest opłacalna przy nakładzie min. 10 sztuk. Cena uzależniona jest od stopnia skomplikowania wzoru oraz ilości uderzeń maszyny, o której decyduje oczekiwana gęstość nici w danym wzorze. 

Sublimacja

Sublimacja polega na odbarwieniu materiału poliestrowego. Umożliwia wykonanie pełnokolorowego nadruku - np. na odzieży sportowej (według własnego projektu) i in., typu: czapki, szaliki, poduszki, flagi itp. Metoda charakteryzuje się bardzo dużą wytrzymałością nadruku, który dodatkowo jest niewyczuwalny w dotyku - materiał danego artykułu zostaje odbarwiony. Nadruk sublimacyjny jest opłacalny już od niskich nakładów.

Druk cyfrowy DTG

Druk komputerowy DTG. Bezpośredni druk na koszulce za pomocą drukarki. Idealny do wykonywania wielokolorowych nadruków niskonakładowych. Średnia wytrzymałość nadruku powoduje, że metoda ta jest polecana w zawężonym zakresie zastosowań, np. w przypadku zapotrzebowania na nadruki okazjonalne, reklamowe (na targi czy eventy), przewidziane na konkretne akcje czy wydarzenia, czyli w sytuacjach, w których podstawowym oczekiwaniem jest imponujący efekt graficzny, nie zaś wytrzymałość użytkowa, prognozowana na wielokrotne zastosowanie.

Projektowanie koszulek oraz przygotowanie wizualizacji

Jeśli nie dysponujesz projektem nadruku na koszulkę, nic nie szkodzi. Zajmujemy się również projektowaniem nadruków. Wystarczy zatem przesłać do nas informację, co ma się znaleźć na gotowym produkcie, a nasi graficy przygotują projekt i wizualizację przed drukiem. Zawsze służymy również pomocą w dobraniu optymalnej metody nadruku, w stosunku do danego projektu i preferowanego nakładu.

Druk na naszej odzieży

Poza szeroką ofertą nadruków, prowadziwy także sprzedaż hurtową koszulek reklamowych, odzieży reklamowej, toreb, szlafroków i wszelkich innych artykułów relamowych. Posiadamy dostęp do ok 5 tys. produktów różnych marek, co pozwala nam oferować zróżnicowany zakres produktów reklamowych, wyspecjalizowany profilowo, a zatem dostosowanych charakterem do profilu konkretnej działalności czy konkretnego sektora zawodowego,  spełniających przy tym określone standardy jakości - od odzieży i artykułów w jakości standard, po jakość premium, czyli produkty o parametrach technicznych, plasujących je w przedziale najwyższej jakości. 
Sprzedaż hurtowa odzieży reklamowej

Co jest potrzebne do wyceny nadruku?

Kolor koszulki - biała lub kolorowa (w tym czarna)

W procesie przygotowawczym do wykonania nadruku, zwłaszcza w przypadku niektórych metod nadruku, kolor koszulki ma istotne znaczenie.  W przypadku np. druku DTG, na kolorowej koszulce potrzebny będzie poddruk białego tła, przy jednocześnie możliwym zmniejszeniu ilości kolorów nadruku, poprzez wykorzystanie koloru koszulki, co niewątpliwie będzie miało wpływ na ostateczną cenę.

Nakład

Od preferowanego nakładu zależy wybór najdogodniejszej metody wykonania nadruków. Wszystkie metody nadruków, oprócz sitodruku, wykonywane są już od 1 sztuki odzieży/od 1 produktu.

Ilość nadruków

Do wyceny będziemy potrzebować również informacji nt. prognozowanej ilości nadruków na jednej sztuce odzieży oraz ich umiejscowienia i wielkości, w każdym z podanych miejsc. Ważne jest również to, czy nadruki będą wszystkie takie same, czy też może każdy będzie inny.

Wielkość nadruku

Prosta zasada mówi, że im coś jest większe, tym jest droższe, podobnie jest w przypadku nadruków, czyli: im większy nadruk, tym większa cena.

Ilość użytych kolorów oraz stopień  skomplikowania nadruku

Ilość kolorów istotna jest dla większości typów nadruków, nie dotyczy ona natomiast sublimacji oraz druku DTG. W sitodruku, do każdego koloru przygotowywane jest osobne sito określonej wielkości, dostosowanej do wielkości nadruku, który ma się znaleźć w danym miejscu na odzieży. Znaczy to zatem, że jeżeli na danej sztuce odzieży docelowo planowane są np. dwa takie same nadruki, ale w różnych wielkościach, potrzebne będzie przygotowanie dwóch sit w różnych rozmiarach dla tego samego koloru. Przy bardziej skomplikowamych grafikach, np. zawierajacych przejścia tonalne między kolorami, potrzebne jest dodatkowo wykonanie separacji kolorów składających się na płynne przejście między kolorami.
Wycenę przygotowujemy w oparciu o gotowy projekt lub wizualizację nadruków, nie podajemy zatem cen bez zobaczenia grafik, na podstawie których mają powstać nadruki i bez ustalenia wszystkich w/w kwestii. Reasumując, sama deklaracja słowna klienta np. o ilości kolorów w nadruku, bez pliku wizualizującego nadruk, nie wystarczy do otrzymania wyceny.